fredag 25. september 2015

Uke 39 - Refleksjon

Som ukens tema i uke 39 var temaet refleksjon. Personlig liker jeg veldig godt vannrefleksjoner, og derfor valgte jeg å ta bilder av akkurat dette.  

Her har jeg brukt dybdeskarphet, og lagt treet som blir reflektert i fokus. Jeg har redigert på fargene og lysstyrken i Adobe Photoshop CS6. 

Kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: f/5
Eksponeringstid: 1/250 sek
ISO: 200


Dette bildet viser full refleksjon av skogen og skyene, noe jeg syntes var veldig fint. Her har jeg redigert lysstyrke, kontrast og fargene i Adobe Photoshop CS6.

Kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: f/3.4
Eksponeringstid: 1/320 sek
ISO: 200
















               
                     











Likte veldig godt at en del av båten blir reflektert i vannet og bladene fra treet ,som var ved siden av båten, blir reflekter både i vannet og vannet i båten. Her har jeg kun redigert på lysstykren i Adobe Photoshop CS6.

Kameramodell: Canon EOS 100D
F-stopp: f/4.5
Eksponeringstid: 1/200 sek
ISO: 1600






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar