onsdag 25. mai 2016

Ukens bilder

Denne uken har jeg fått i oppgave å ta bilder av litt forskjellig:
  • Mennesker i farta
  • Mennesker i lukket reise
  • Mennesker og shopping 
  • Mennesker og arkitektur 

Mennesker i farta

Kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: f/4.5
Eksponeringstid: 1/6 sek
ISO: 100


Mennesker i lukket reise 

Kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: f/5.6
Eksponeringstid: 1/640 sek
ISO: 100



Mennesker og shopping 

Kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: f/4.5
Eksponeringstid: 1/500 sek
ISO: 200



Mennesker og arkitektur 

Kameramodell: Canon EOS 1100D
F-stopp: f/4.5
Eksponeringstid: 1/500 sek
ISO: 200




















Egenvurdering 
Denne uken var det fire forskjellige temaer, veldig spennende temaer. Jeg fikk åpnet øynene veldig denne uken. Arendal kan framstå som en veldig kjedelig by, og jeg hadde ingen anelse på hvordan jeg skulle fullføre denne oppgaven. Men etter å ha vært i byen noen ganger og gått rundt og tatt noen bilder, fikk jeg en del ideer.
På tentamen skulle vi utenfor vår komfortsone, noe som har hjulpet meg denne uken. Jeg er ikke vandt til å ta bilder rundt masse mennesker. Etter tentamen var jeg fremdeles ikke helt komfortabel med det, men det har hjulpet meg masse! På slutten av oppgaven var jeg mye mer friere og jeg tenkte ikke noe særlig over at jeg gikk blant mange mennesker og tok masse bilder. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar